- Detalii
- Publicat: 24 Martie 2020 24 Martie 2020
- Ultima actualizare: 23 Martie 2021 23 Martie 2021
Având în vedere declararea stării de urgență urmată de măsurile de restricție a circulației în contextul evoluției negative a contaminării populației cu coronavirusul COVID-19, casieriile universității își suspendă temporar activitatea urmând ca achitarea taxelor de școlarizare să se facă, ONLINE la adresa https://situatiescolara.spiruharet.ro/ums/do/secure/inregistrare_user sau prin transfer bancar in contul
RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 deschis la Raiffeisen Bank.
De asemenea, Serviciul Acte de Studii își suspendă activitatea în perioada stării de urgență.
În continuare, corespondența cu Universitatea Spiru Haret se va desfășura exclusiv telefonic sau prin email, în baza datelor de contact afișate pe site (https://spiruharet.ro/), evitând astfel contactul direct cu personalul de la sediul facultății, până la o dată care va fi comunicată ulterior.
Depunerea documentelor solicitate de secretariate se va face prin e-mail în format electronic (fișier PDF) urmând ca după normalizarea situației să fie prezentate documentele originale, după caz.
Studenții pot solicita schimbarea parolei de acces la UMS sau Blackboard și pot solicita asistență tehnică la adresa suport@spiruharet.ro.
Conducerea Universității Spiru Haret