Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2023-2024 download

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2023-2024 download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii  - CEAC 2023-2024 download

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA COLEGIALĂ 2023-2024 download

Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2023-2024 download
 
 

Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2022-2023 download

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2022-2023 download

 

Rezultatele evaluării cadrelor didactice de catre studenți
 
 
 
 
 
 
 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii  - CEAC 2022-2023 download

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA COLEGIALĂ 2022-2023 download

Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2022-2023 download

 

Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2021-2022 download

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2021-2022 download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2021-2022 download 

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA COLEGIALĂ 2021-2022 download

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA MULTICRITERIALĂ 2021-2022 download

Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2021-2022 download

 

Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC   2020-2021 download

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2020-2021 download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2020-2021 download

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA COLEGIALĂ 2020-2021 download

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA MULTICRITERIALĂ 2020-2021 download

Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2020-2021 download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2019-2020 download

Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2019-2020 download

RAPORT ANUAL PRIVIND  EVALUAREA MULTICRITERIALĂ 2019-2020 download

Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC   2019-2020 download

RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE AL COMISIEI DE AUDIT INTERN AL CALITĂȚII - CAIC 2019-2020 download

 

Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC   2018-2019

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2018-2019 download 

Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC   download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2018-2019 download

Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2018-2019 download

 

Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC   download

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2017-2018 download

Regulamentul Comisiei de Audit Intern al Calităţii - CAIC download

Planificarea activităţii Comisiei de Audit Intern - CAIC download

Planul anual de audit intern download

Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2016-2017download

 

Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC 2016 - 2017 download

Regulamentul Comisiei de Audit Intern al Calităţii  - CAIC download

Planificarea activităţii Comisiei de Audit Intern - CAIC download

Planificarea auditului intern al calităţii download

Planul anual de audit intern download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2018 - 2019 download

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2017 - 2018  download

Raportul anual al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2017-2018 download

Program de activitati anual CEAC 2017 - 2018 download

Plan strategic al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2015-2020 download

Raportul anual al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2016-2017 download

 

Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2016-2017 download

Program de activitati anual CEAC 2016 - 2017 download

Plan strategic al CEAC 2015-2020 download

Raportul anual al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2015-2016 download

Raport al Comisiei de Audit Intern - perioada iulie - decembrie 2015 download 

    DIRECTOR DEPARTAMENT STIINTE ECONOMICE:

      Componenţa Consiliului Departamentului download

      MEMBRI ÎN CONSILIUL DEPARTAMENTULUI: 

     Conf. univ. dr. Geamănu Marinela

     Lector univ. dr. Ungureanu Anca

 PLAN DE ACTIVITATE 2024-2025

  • Raport de activitate 2024-2025, sem 2
  • Raport de activitate 2024-2025, sem 1

 PLAN DE ACTIVITATE 2023-2024

 PLAN DE ACTIVITATE 2022-2023

 PLAN DE ACTIVITATE 2021-2022

 PLAN DE ACTIVITATE 2020-2021

 PLANUL DE ACTIVITATE 2019-2020

PAN DE ACTIVITATE 2018-2019 download

  • Raport de activitate 2018-2019 sem 1 download
  • Raport de activitate 2018-2019 sem 2 download

 PLAN DE ACTIVITATE 2017-2018 

 

          Atribuțiile Directorului de Departament

 

 

 

 

 

 CONSILIUL FACULTĂȚII  
 

Conf. univ. dr. Iatagan Mariana – decan

Conf. univ. dr. Uta Cristian – prodecan

Prof. univ. dr. Ionescu Luminiţa – director de departament Științe Economice

Conf. univ. dr. Rașcu Pistol Silvia Ruxandra – director departament Limbi Moderne și Comunicare în Afaceri

Conf. univ. dr. Zorzoliu Raluca Ileana – membru

Moroșanu G. Maria Carmen - studenta, Contabilitate si Informatica de Gestiune,  an II

Postelnicu I. Florin – student - Management IF, anul III

 

 

Nume şi prenume

E-mail

1

Prof. univ. dr. ANDRONIE MARIA

se_androniem[at]spiruharet.ro

2

Prof. univ.dr.. EPURE MANUELA 

mepure.mk@spiruharet.ro

3

Prof. univ. dr. IONESCU LUMINIȚA

se_lionescu@spiruharet.ro

4

Prof. univ. dr. MARES DANIEL MARIUS

mdmares.mfc@spiruharet.ro

5

Prof. univ. dr. PAŞNICU DANIELA

se_pasnicud@spiruharet.ro

6

Prof. univ. dr. PISTOL LUMINIŢA

prorector_invatamant@spiruharet.ro

7

Conf. univ. dr. ANDRONIE MIHAI

mihai_a380@spiruharet.ro

8

Conf. univ. dr. BONDREA A. AURELIAN

 aurelian.bondrea@spiruharet.ro

9

Conf. univ. dr. CRACIUNAȘ VIRGINIA DIANA

craciunas.diana@spiruharet.ro

10

Conf. univ. dr. GÂRDAN DANIEL

se_gardand@spiruharet.ro

11

Conf. univ. dr. BALUTA  AURELIAN VIRGIL

achizitii@spiruharet.ro

12

Conf. univ. dr. GEAMĂNU MARINELA

se_mgeamanu@spiruharet.ro

13

Conf. univ. dr. GHIORGHIŢĂ EUGEN

se_eugenghi@spiruharet.ro

14

Conf. univ. dr. GURGU ELENA

se_egurgu@spiruharet.ro

15

Conf. univ. dr. HURLOIU ION IULIAN

iulian.hurloiu@spiruharet.ro

16

Conf. univ. dr. HURLOIU LĂCRĂMIOARA RODICA 

se_hurloiul@spiruharet.ro

17

Conf. univ. dr. IATAGAN MARIANA

se_iataganm[at]spiruharet.ro

18

Conf. univ. dr. ILINCUȚĂ LUCIAN DOREL

se_ilincutal@spiruharet.ro

19

Conf univ dr. LĂZĂROIU GEORGE 

 george.lazaroiu@spiruharet.ro

20

Conf. univ. dr. LIANU COSTIN

international@spiruharet.ro

21

Conf. univ. dr. MLADEN - MACOVEI LUISE

se_mladenl@spiruharet.ro

22

Conf. univ. dr. RAŞCU- PISTOL SILVIA- RUCSANDRA

silvia.pistol@spiruharet.ro

23

Conf. univ. dr. RUSU BIANCA FLORENTINA

se_rusub@spiruharet.ro

24

Conf. univ. dr. ŞTEFĂNESCU MIHĂILĂ OLIVIA RAMONA

mk.ramona.mihaila@spiruharet.ro

25

Conf. univ. dr. UNGUREANU MIHAI DRAGOȘ

dragos.ungureanu@spiruharet.ro

26

Conf. univ. dr. UNGUREANU GABRIELA

se_gungureanu@spiruharet.ro

27

Conf. univ. dr. UŢĂ CRISTIAN

cristi.uta@spiruharet.ro

28

Conf. univ. dr. ZORZOLIU RALUCA

se_zorzoliur@spiruharet.ro

29

Lector univ.dr. CREȚOIU RALUCA

se_cretoiur@spiruharet.ro

30

Lector univ. dr. DUMITRU RALUCA  ANA MARIA

se_rdumitru@spiruharet.ro

31

Lector univ. dr. GĂDĂU LIANA

se_lgadau[at]spiruharet.ro

32

Lector univ. dr. STERIAN DAN CONSTANTIN

dan.sterian@spiruharet.ro

33

Lector univ. dr. UNGUREANU ANCA

se_ungureanuan@spiruharet.ro

34

Lector univ. dr. UNGUREANU ADRIAN

adrian.ungureanu@spiruharet.ro

35

Asist. univ. dr. MIHALI ANA MARIA

se_mihaliam@spiruharet.ro

PREZENTAREA FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE BUCUREȘTI

PREZENTAREA FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE BUCUREȘTI

Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii Spiru Haret s-a înfiinţat în anul 2015 prin unirea celor trei facultăţi economice din Bucureşti, respectiv Facultatea de Management Financiar-Contabil (înfiinţată în anul 1991), Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale (înfiinţată în anul 1996) şi Facultatea de Finanţe şi Bănci (înfiinţată în anul 2002).

Facultatea de Ştiinţe Economice Bucureşti organizează în prezent (anul universitar 2022-2023) următoarele programe de studii universitare de licenţă:

Contabilitate şi informatică de gestiune IFdownload

Corespondenta dintre Planul de invatamint CIG cu planuri de la alte universitati download

Management IF download

Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download

Management ID download

Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download

Management IFR download

Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download

Marketing în limba engleză IF download

De asemenea, în cadrul Facultăţii funcţionează programe de studii universitare de masterat în domeniile contabilitatemarketing, management, respectiv:

Audit financiar contabil download

Contabilitatea agenţilor economici şi a instituţiilor publice download

Marketing şi relatii publice în afaceri download

Mangementul integrat al afacerilor download

În oferta educaţională a Facultăţii de Ştiinţe Economice Bucureşti, pentru anul universitar 2022-2023 se regăsesc următoarele programe de sudii universitare de licenţă: Contabilitate şi informatică de gestiune IF, Management IFManagement IDManagement IFRMarketing în limba engleză IF.

Facultatea oferă în anul universitar 2022-2023 programe de studii universitare de masterat în domeniile contabilitate, management și marketingAudit financiar contabil, Contabilitatea agenţilor economici şi a instituţiilor publice, Marketing şi relatii publice în afaceri, Mangementul integrat al afacerilor.

Misiune şi obiective

Facultatea de Ştiinţe Economice Bucureşti se înscrie în rândul facultăţilor economice care au drept misiune fundamentală pregătirea şi formarea viitorilor economişti, specialişti în domeniile contabilitate, management, marketing, administrarea afacerilor şi financiar-bancar, asigurând acestora şanse reale în competiţia de pe piaţa liberă a forţei de muncă precum şi în dezvoltarea activităţii de cercetare ştiinţifică, stimularea gândirii şi a forţelor creatoare, valorificarea multilaterală a procesului de creaţie ştiinţifică în domeniul economic.

Pentru îndeplinirea misiunii asumate, în cadrul Facultăţii sunt create toate premisele pentru a asigura tinerilor absolvenţi însuşirea unui volum însemnat de cunoştinţe teoretice, precum şi formarea acelor deprinderi practice necesare abordării eficiente a pieţei româneşti şi a pieţelor internaţionale.

Facultatea are asigurate condiţiile desfăşurării corespunzătoare a activităţii didactice şi de cercetare, spaţiile alocate şi dotările aferente răspunzând cerinţelor impuse. În aceste condiţii, studenţii au acces la informaţiile necesare dar şi la materialele didactice existente în bibliotecă sau în spaţiul virtual, ceea ce le permite o documentare adecvată şi un transfer de informaţii rapid şi eficient.

În ceea ce priveşte obiectivele generale vizate de Facultatea de Ştiinţe Economice, acestea sunt:

  • dezvoltarea de relaţii eficiente de parteneriat didactic şi ştiinţific cu instituţii de specialitate din România şi din Uniunea Europeană;
  • promovarea calităţii şi a eficienţei în procesul de educaţie;
  • asigurarea unei pregătiri adecvate pentru facilitarea accesului absolvenţilor pe piaţa muncii;
  • adaptarea programelor de studii la realităţile economice actuale şi la exigenţele pieţei muncii;
  • implementarea principiilor managementului calităţii în procesul de elaborare şi adaptare a planurilor de învăţământ şi a fişelor disciplinelor.

Obiectivele specifice avute în vedere de Facultatea de Ştiinţe Economice se referă la:

  • formarea continuă a studenţilor şi însuşirea celor mai actuale informaţii în domeniul economic;
  • promovarea în procesul didactic a metodelor moderne de predare şi seminarizare folosind tehnologiile IT: proiectarea audio-video, utilizarea platformei de e-learning Blackboard, sisteme de comunicare la distanţă prin computer;
  • asigurarea materialelor didactice pentru toate disciplinele prevăzute în planul de învăţământ, atât pentru studiile de licenţă, cât şi pentru cele aferente studiilor universitare de masterat;
  • dezvoltarea în permanentă a activităţilor derulate în cadrul centrului de asistenţă şi consiliere în carieră pentru a asigura o mai bună integrare în muncă a absolvenţilor;
  • accesarea programelor de cercetare cu scopul de a obţine surse alternative de finanţare pentru susţinerea planului de cercetare anual şi a celui de perspectivă;
  • asigurarea mobilităţii studenţilor şi cadrelor didactice în spaţiul academic european, contribuind la creşterea capacităţii de adaptare şi a flexibilităţii acestora în raport cu exigenţele formulate la nivel european;

Scopurile educaţionale ale Facultăţii de Ştiinţe Economice sunt:

  • realizarea unei pregătiri profesionale, ştiinţifice şi practice de performanţă a studenţilor, astfel încât aceştia să facă faţă cerinţelor tot mai ridicate ale pieţei muncii;
  • pregătirea unei categorii de profesionişti capabili de a-şi perfecţiona pregătirea şi de a accede, pe bază de rezultate concrete şi competenţă, de la funcţiile de execuţie la cele de analiză şi conducere, contribuind astfel, în mai mare măsură, la realizarea performanţei şi la progresul organizaţiilor din care fac parte;
  • facilitarea condiţiilor tinerilor absolvenţi pentru însuşirea unui volum însemnat de cunoştinţe teoretice, precum şi formarea acelor deprinderi practice necesare abordării eficiente a pieţei româneşti şi pieţelor internaţionale;
  • desfăşurarea unui proces de învăţământ pentru identificarea fenomenelor economice actuale, analiza tendinţelor de evoluţie a acestora, studierea comportamentului economic, precum şi identificarea căilor de creştere economică.

Facultatea de Ştiinţe Economice, prin complexitatea programelor de studii pe care le oferă, asigură realizarea unui învăţământ de performanţă, dezvoltat şi perfecţionat printr-o complexă activitate de cercetare şi îşi propune să pună în concordanţă obiectivele sale academice cu cerinţele unei societăţi bazate pe cunoaştere şi educaţie permanentă, transparenţă, eficienţă şi responsabilitate.

 
 

 

 

PROGRAM CU STUDENȚII

LUNI 09.00 – 13.00
MARŢI 09.00 – 13.00 
MIERCURI 09.00 – 13.00
JOI 09.00 – 13.00
VINERI nu se lucrează cu publicul

 

 

Secretar şef

Adriana Constantin

Tel.: 021.316.97.85/ 88/ 89 – int. 130

Tel : 021.455.10.45

CISCO:10455

E-mail: secretariat_se@spiruharet.ro

             se_adriana.c@spiruharet.ro

 

Programele de studii univ. de licenţă Contabilitate şi Informatică de Gestiune IF, Marketing IF (promotii anterioare) si Finanţe şi Bănci (promotii anterioare)

Adriana Constantin

Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 130

Tel : 021.455.10.45

 Fax : 021.316.97.93

CISCO:10455

E-mail: se_adriana.c@spiruharet.ro

 

Programul de studii univ. de licenţă Management IF. ID, IFR  (promotii curente)

Camelia Topoleanu

Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 121

Tel : 021.455.10.41

CISCO:10436

E-mail:se_cami.t@spiruharet.ro

 

Programul de studii univ. de licenţă Marketing (promotii anterioare)            

Adriana Constantin

 Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 130

 Fax : 021.316.97.93

E-mail: se_adriana.c@spiruharet.ro

 

Programul de studii univ. de masterat: AFC (promotii curente), CAEIP, MRPA (promotii anterioare)   

Adriana Constantin

Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 130

Fax : 021.316.97.93

Tel : 021.455.10.45

CISCO:10455

E-mail: se_adriana.c@spiruharet.ro

 

Programul de studii univ. de masterat: MIA (promotii curente), MFPPP (promotii anterioare)   

Camelia Topoleanu

Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 121

Fax : 021.316.97.93

Tel: 021.455.10.41

CISCO:10455

E-mail:se_cami.t@spiruharet.ro

 

Promoţii anterioare la programele de studii universitare de licenţă si masterat din domeniile de studii contabilitate sau management - ARHIVA Corp B , Etaj 3             

Luminiţa Ciocazan

Tel: 021.455.10.43

CISCO:10443 

E-mail: arhiva.se@spiruharet.ro

 

 

 

 

În contextul desfășurării Săptămânii Guvernării Deschise, Secretariatul General al Guvernului organizează concursul de eseuri cu tema Open State. Perspective de evoluție ale României pentru extinderea guvernării deschise, la care sunt invitați să participe studenți din cadrul universităților din România, indiferent de ciclul de studiu sau forma de învățământ. Mai multe detalii

http://ogp.gov.ro/nou/2020/03/19/ogw-2020-concurs-de-eseuri-pe-tema-open-state/

Apel depunere candidaturi pentru stagii oferite de către Secretariatul General al Consiliului- UE download

Stimați studenți si masteranzi ,

Va informăm faptul că accesul în campusul Didactica, sediul Facultății de Științe Economice,  se face exclusiv prin Strada Fabricii nr 46 G.