Prezentare facultate
Componenţa Consiliului Departamentului de Ştiinţe Economice Bucureşti
Prof. univ. dr. Ionescu Luminiţa – director de departament
Tel. : 021.316.97.93; adresă e-mail: se_lionescu@spiruharet.ro
Conf. univ. dr. Geamănu Marinela – membru
Tel. 021.316.97.93; adresă e-mail: se_mgeamanu@
Lector univ. dr. Ungureanu Anca – membru
Tel. 021.316.97.93; adresă e-mail: se_ungureanuan@spiruharet.ro
Componenţa Consiliului Departamentului de Limbi Moderne și comunicare in Afaceri Bucureşti
Conf.univ.dr. Silvia Rașcu Pistol - director
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2025-2026 download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2025-2026 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2025-2026 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA COLEGIALĂ 2025-2026 download
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2024-2025 download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2024-2025 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2024-2025 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA COLEGIALĂ 2024-2025 download
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2023-2024 download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2023-2024 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2023-2024 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA COLEGIALĂ 2023-2024 download
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2022-2023 download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2022-2023 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2022-2023 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA COLEGIALĂ 2022-2023 download
Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2022-2023 download
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2021-2022 download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2021-2022 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2021-2022 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA COLEGIALĂ 2021-2022 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA MULTICRITERIALĂ 2021-2022 download
Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2021-2022 download
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2020-2021 download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2020-2021 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2020-2021 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA COLEGIALĂ 2020-2021 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA MULTICRITERIALĂ 2020-2021 download
Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2020-2021 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2019-2020 download
Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2019-2020 download
RAPORT ANUAL PRIVIND EVALUAREA MULTICRITERIALĂ 2019-2020 download
Comisia de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2019-2020 download
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE AL COMISIEI DE AUDIT INTERN AL CALITĂȚII - CAIC 2019-2020 download
Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC 2018-2019
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2018-2019 download
Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2018-2019 download
Raportul anual al Comisiei de evaluare şi asigurarea calităţii pe Facultate - CEACF 2018-2019 download
Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2017-2018 download
Regulamentul Comisiei de Audit Intern al Calităţii - CAIC download
Planificarea activităţii Comisiei de Audit Intern - CAIC download
Planul anual de audit intern download
Raportul anual al Comisiei de Audit Intern a Calităţii - CAIC 2016-2017download
Comisia de Audit Intern al Calităţii - CAIC 2016 - 2017 download
Regulamentul Comisiei de Audit Intern al Calităţii - CAIC download
Planificarea activităţii Comisiei de Audit Intern - CAIC download
Planificarea auditului intern al calităţii download
Planul anual de audit intern download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2018 - 2019 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2017 - 2018 download
Raportul anual al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2017-2018 download
Program de activitati anual CEAC 2017 - 2018 download
Plan strategic al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2015-2020 download
Raportul anual al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2016-2017 download
Comisia de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2016-2017 download
Program de activitati anual CEAC 2016 - 2017 download
Plan strategic al CEAC 2015-2020 download
Raportul anual al Comisiei de Evaluare si Asigurare a Calitatii - CEAC 2015-2016 download
Raport al Comisiei de Audit Intern - perioada iulie - decembrie 2015 download
PREZENTAREA FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii Spiru Haret s-a înfiinţat în anul 2015 prin unirea celor trei facultăţi economice din Bucureşti, respectiv Facultatea de Management Financiar-Contabil (înfiinţată în anul 1991), Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale (înfiinţată în anul 1996) şi Facultatea de Finanţe şi Bănci (înfiinţată în anul 2002).
Facultatea de Ştiinţe Economice Bucureşti organizează în prezent (anul universitar 2022-2023) următoarele programe de studii universitare de licenţă:
Contabilitate şi informatică de gestiune IFdownload
Corespondenta dintre Planul de invatamint CIG cu planuri de la alte universitati download
Management IF download
Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download
Management ID download
Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download
Management IFR download
Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download
Marketing în limba engleză IF download
De asemenea, în cadrul Facultăţii funcţionează programe de studii universitare de masterat în domeniile contabilitate, marketing, management, respectiv:
Audit financiar contabil download
Contabilitatea agenţilor economici şi a instituţiilor publice download
Mangementul integrat al afacerilor download
Misiune şi obiective
Facultatea de Ştiinţe Economice se înscrie în rândul facultăţilor economice care au drept misiune fundamentală pregătirea şi formarea viitorilor economişti, specialişti în domeniile contabilitate, management, marketing, administrarea afacerilor şi financiar-bancar, asigurând acestora şanse reale în competiţia de pe piaţa liberă a forţei de muncă precum şi în dezvoltarea activităţii de cercetare ştiinţifică, stimularea gândirii şi a forţelor creatoare, valorificarea multilaterală a procesului de creaţie ştiinţifică în domeniul economic.
Pentru îndeplinirea misiunii asumate, în cadrul Facultăţii sunt create toate premisele pentru a asigura tinerilor absolvenţi însuşirea unui volum însemnat de cunoştinţe teoretice, precum şi formarea acelor deprinderi practice necesare abordării eficiente a pieţei româneşti şi a pieţelor internaţionale.
Facultatea are asigurate condiţiile desfăşurării corespunzătoare a activităţii didactice şi de cercetare, spaţiile alocate şi dotările aferente răspunzând cerinţelor impuse. În aceste condiţii, studenţii au acces la informaţiile necesare dar şi la materialele didactice existente în bibliotecă sau în spaţiul virtual, ceea ce le permite o documentare adecvată şi un transfer de informaţii rapid şi eficient.
În ceea ce priveşte obiectivele generale vizate de Facultatea de Ştiinţe Economice, acestea sunt:
- dezvoltarea de relaţii eficiente de parteneriat didactic şi ştiinţific cu instituţii de specialitate din România şi din Uniunea Europeană;
- promovarea calităţii şi a eficienţei în procesul de educaţie;
- asigurarea unei pregătiri adecvate pentru facilitarea accesului absolvenţilor pe piaţa muncii;
- adaptarea programelor de studii la realităţile economice actuale şi la exigenţele pieţei muncii;
- implementarea principiilor managementului calităţii în procesul de elaborare şi adaptare a planurilor de învăţământ şi a fişelor disciplinelor.
Obiectivele specifice avute în vedere de Facultatea de Ştiinţe Economice se referă la:
- formarea continuă a studenţilor şi însuşirea celor mai actuale informaţii în domeniul economic;
- promovarea în procesul didactic a metodelor moderne de predare şi seminarizare folosind tehnologiile IT: proiectarea audio-video, utilizarea platformei de e-learning Blackboard, sisteme de comunicare la distanţă prin computer;
- asigurarea materialelor didactice pentru toate disciplinele prevăzute în planul de învăţământ, atât pentru studiile de licenţă, cât şi pentru cele aferente studiilor universitare de masterat;
- dezvoltarea în permanentă a activităţilor derulate în cadrul centrului de asistenţă şi consiliere în carieră pentru a asigura o mai bună integrare în muncă a absolvenţilor;
- accesarea programelor de cercetare cu scopul de a obţine surse alternative de finanţare pentru susţinerea planului de cercetare anual şi a celui de perspectivă;
- asigurarea mobilităţii studenţilor şi cadrelor didactice în spaţiul academic european, contribuind la creşterea capacităţii de adaptare şi a flexibilităţii acestora în raport cu exigenţele formulate la nivel european;
Scopurile educaţionale ale Facultăţii de Ştiinţe Economice sunt:
- realizarea unei pregătiri profesionale, ştiinţifice şi practice de performanţă a studenţilor, astfel încât aceştia să facă faţă cerinţelor tot mai ridicate ale pieţei muncii;
- pregătirea unei categorii de profesionişti capabili de a-şi perfecţiona pregătirea şi de a accede, pe bază de rezultate concrete şi competenţă, de la funcţiile de execuţie la cele de analiză şi conducere, contribuind astfel, în mai mare măsură, la realizarea performanţei şi la progresul organizaţiilor din care fac parte;
- facilitarea condiţiilor tinerilor absolvenţi pentru însuşirea unui volum însemnat de cunoştinţe teoretice, precum şi formarea acelor deprinderi practice necesare abordării eficiente a pieţei româneşti şi pieţelor internaţionale;
- desfăşurarea unui proces de învăţământ pentru identificarea fenomenelor economice actuale, analiza tendinţelor de evoluţie a acestora, studierea comportamentului economic, precum şi identificarea căilor de creştere economică.
Facultatea de Ştiinţe Economice, prin complexitatea programelor de studii pe care le oferă, asigură realizarea unui învăţământ de performanţă, dezvoltat şi perfecţionat printr-o complexă activitate de cercetare şi îşi propune să pună în concordanţă obiectivele sale academice cu cerinţele unei societăţi bazate pe cunoaştere şi educaţie permanentă, transparenţă, eficienţă şi responsabilitate.
Conf. univ. dr. Iatagan Mariana – decan
Conf. univ. dr. Uta Cristian – prodecan
Prof. univ. dr. Ionescu Luminiţa – director de departament Științe Economice
Conf. univ. dr. Rașcu Pistol Silvia Ruxandra – director departament Limbi Moderne și Comunicare în Afaceri
Conf. univ. dr. Zorzoliu Raluca Ileana – membru
Moroșanu G. Maria Carmen - studenta, Contabilitate si Informatica de Gestiune, an II
Postelnicu I. Florin – student - Management IF, anul III
|
Nume şi prenume |
|
|
|
1 |
Prof. univ. dr. ANDRONIE MARIA |
se_androniem[at]spiruharet.ro |
|
2 |
||
|
3 |
||
|
4 |
||
|
5 |
||
|
6 |
||
|
7 |
||
|
8 |
Conf. univ. dr. BONDREA A. AURELIAN |
|
|
9 |
||
|
10 |
||
|
11 |
||
|
12 |
||
|
13 |
||
|
14 |
||
|
15 |
||
|
16 |
||
|
17 |
||
|
18 |
||
|
19 |
||
|
20 |
||
|
21 |
||
|
22 |
silvia.pistol@spiruharet.ro |
|
|
23 |
||
|
24 |
||
|
25 |
||
|
26 |
||
|
27 |
||
|
28 |
||
|
29 |
||
|
30 |
||
|
31 |
se_lgadau[at]spiruharet.ro |
|
|
32 |
dan.sterian@spiruharet.ro |
|
|
33 |
||
|
34 |
||
|
35 |
PROGRAM CU STUDENȚII
| LUNI | 09.00 – 13.00 |
| MARŢI | 09.00 – 13.00 |
| MIERCURI | 09.00 – 13.00 |
| JOI | 09.00 – 13.00 |
| VINERI | nu se lucrează cu publicul |
Secretar şef
Adriana Constantin
Tel.: 021.316.97.85/ 88/ 89 – int. 130
Tel : 021.455.10.45
CISCO:10455
E-mail: secretariat_se@spiruharet.ro
Programele de studii univ. de licenţă Contabilitate şi Informatică de Gestiune IF, Marketing IF (promotii anterioare) si Finanţe şi Bănci (promotii anterioare)
Adriana Constantin
Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 130
Tel : 021.455.10.45
Fax : 021.316.97.93
CISCO:10455
E-mail: se_adriana.c@spiruharet.ro
Programul de studii univ. de licenţă Management IF. ID, IFR (promotii curente)
Camelia Topoleanu
Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 121
Tel : 021.455.10.41
CISCO:10436
E-mail:se_cami.t@spiruharet.ro
Programul de studii univ. de licenţă Marketing (promotii anterioare)
Adriana Constantin
Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 130
Fax : 021.316.97.93
E-mail: se_adriana.c@spiruharet.ro
Programul de studii univ. de masterat: AFC (promotii curente), CAEIP, MRPA (promotii anterioare)
Adriana Constantin
Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 130
Fax : 021.316.97.93
Tel : 021.455.10.45
CISCO:10455
E-mail: se_adriana.c@spiruharet.ro
Programul de studii univ. de masterat: MIA (promotii curente), MFPPP (promotii anterioare)
Camelia Topoleanu
Tel.: 021.316.97.85/88/89 – int. 121
Fax : 021.316.97.93
Tel: 021.455.10.41
CISCO:10455
E-mail:se_cami.t@spiruharet.ro
Promoţii anterioare la programele de studii universitare de licenţă si masterat din domeniile de studii contabilitate sau management - ARHIVA Corp B , Etaj 3
Luminiţa Ciocazan
Tel: 021.455.10.43
CISCO:10443
E-mail: arhiva.se@spiruharet.ro
În contextul desfășurării Săptămânii Guvernării Deschise, Secretariatul General al Guvernului organizează concursul de eseuri cu tema Open State. Perspective de evoluție ale României pentru extinderea guvernării deschise, la care sunt invitați să participe studenți din cadrul universităților din România, indiferent de ciclul de studiu sau forma de învățământ. Mai multe detalii
http://ogp.gov.ro/nou/2020/03/19/ogw-2020-concurs-de-eseuri-pe-tema-open-state/
Apel depunere candidaturi pentru stagii oferite de către Secretariatul General al Consiliului- UE download
PROGRAM AUDIENTEdownload