Tipărire

PREZENTAREA FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE BUCUREȘTI

PREZENTAREA FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE BUCUREȘTI

Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii Spiru Haret s-a înfiinţat în anul 2015 prin unirea celor trei facultăţi economice din Bucureşti, respectiv Facultatea de Management Financiar-Contabil (înfiinţată în anul 1991), Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale (înfiinţată în anul 1996) şi Facultatea de Finanţe şi Bănci (înfiinţată în anul 2002).

Facultatea de Ştiinţe Economice Bucureşti organizează în prezent (anul universitar 2022-2023) următoarele programe de studii universitare de licenţă:

Contabilitate şi informatică de gestiune IFdownload

Corespondenta dintre Planul de invatamint CIG cu planuri de la alte universitati download

Management IF download

Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download

Management ID download

Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download

Management IFR download

Corespondenta dintre Planurile de invatamint MNG cu planuri de la alte universitati download

Marketing în limba engleză IF download

De asemenea, în cadrul Facultăţii funcţionează programe de studii universitare de masterat în domeniile contabilitatemarketing, management, respectiv:

Audit financiar contabil download

Contabilitatea agenţilor economici şi a instituţiilor publice download

Marketing şi relatii publice în afaceri download

Mangementul integrat al afacerilor download

În oferta educaţională a Facultăţii de Ştiinţe Economice Bucureşti, pentru anul universitar 2022-2023 se regăsesc următoarele programe de sudii universitare de licenţă: Contabilitate şi informatică de gestiune IF, Management IFManagement IDManagement IFRMarketing în limba engleză IF.

Facultatea oferă în anul universitar 2022-2023 programe de studii universitare de masterat în domeniile contabilitate, management și marketingAudit financiar contabil, Contabilitatea agenţilor economici şi a instituţiilor publice, Marketing şi relatii publice în afaceri, Mangementul integrat al afacerilor.

Misiune şi obiective

Facultatea de Ştiinţe Economice Bucureşti se înscrie în rândul facultăţilor economice care au drept misiune fundamentală pregătirea şi formarea viitorilor economişti, specialişti în domeniile contabilitate, management, marketing, administrarea afacerilor şi financiar-bancar, asigurând acestora şanse reale în competiţia de pe piaţa liberă a forţei de muncă precum şi în dezvoltarea activităţii de cercetare ştiinţifică, stimularea gândirii şi a forţelor creatoare, valorificarea multilaterală a procesului de creaţie ştiinţifică în domeniul economic.

Pentru îndeplinirea misiunii asumate, în cadrul Facultăţii sunt create toate premisele pentru a asigura tinerilor absolvenţi însuşirea unui volum însemnat de cunoştinţe teoretice, precum şi formarea acelor deprinderi practice necesare abordării eficiente a pieţei româneşti şi a pieţelor internaţionale.

Facultatea are asigurate condiţiile desfăşurării corespunzătoare a activităţii didactice şi de cercetare, spaţiile alocate şi dotările aferente răspunzând cerinţelor impuse. În aceste condiţii, studenţii au acces la informaţiile necesare dar şi la materialele didactice existente în bibliotecă sau în spaţiul virtual, ceea ce le permite o documentare adecvată şi un transfer de informaţii rapid şi eficient.

În ceea ce priveşte obiectivele generale vizate de Facultatea de Ştiinţe Economice, acestea sunt:

Obiectivele specifice avute în vedere de Facultatea de Ştiinţe Economice se referă la:

Scopurile educaţionale ale Facultăţii de Ştiinţe Economice sunt:

Facultatea de Ştiinţe Economice, prin complexitatea programelor de studii pe care le oferă, asigură realizarea unui învăţământ de performanţă, dezvoltat şi perfecţionat printr-o complexă activitate de cercetare şi îşi propune să pună în concordanţă obiectivele sale academice cu cerinţele unei societăţi bazate pe cunoaştere şi educaţie permanentă, transparenţă, eficienţă şi responsabilitate.

Raportul privind mediul de invatare