Tipărire

În perioada 20 octombrie-2 noiembrie 2020 activităţile de secretariat se vor desfăşura preponderent on-line.

Pentru eliberarea anumitor documente (adeverinţe de student, adeverinţe de absolvenţi cu examen de licenţă/disertaţie) studenţii vor trimite solicitare prin e-mail. Tot pe e-mail se va face si programarea pentru ridicarea documentelor din secretariat.

Tipizatele cererilor vor fi descărcate de pe site-ul facultăţii, vor fi completate, semnate, scanate şi trimise pe următoarele adrese de e-mail:

se_adriana.c@spiruharet.ro – CIG, AFC, CAEIP

se_cami.t@spiruharet.ro – Management, MIA, MFPPP

roxana.sadic@spiruharet.ro – Marketing, MRPA, VPMPC

camelia.munteanu@spiruharet.ro  - absolvenţii şi foştii studenţi

Ridicarea documentelor solicitate se va face în zilele de joi, între orele 9.00-16.00 la sediul Facultăţii, pe baza programarii prealabile la adresa de e-mail de pe care s-a facut solicitarea.